loading...
مجنون الحسین

محمد مهدی باقری بازدید : 48 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (2)

با عرض سلام خدمت تمامی کسانی که از این وبلاگ دیدن می نمایند.من محمد مهدی باقری هستم نویسنده این وبلاگم.از شما تقاضا دارم نظرات خودتان را برایم بنویسید.از این به بعد من برایتان فقط اشعار مذهبی نیز می نویسم.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر علی در تاریخ 1348/10/11 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

سلام محمد مهدی عزیز ، خوشحال شدم که در این راه قدمی برداشتی و انشاالله که موفق باشی ، تبریک میگم شروع تورا ، موفق و پیروز باشی به منم سری بزن خوشحال میشم
یا علی مدد
پاسخ : خواهش میکنم آقاامیر علی خیلی ممنون که برا وبلاگ من نظر نوشتی.سایت شما رو دیدم عالی بود.با ولایت تا قیامت
یاعلی مدد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 970